Flash CS4

Satt idag för skojs skull och gjorde min logotyp i flash. Den kommer jag använda i den nya portfolion.. dock är det mycket arbete kvar tills portfolion är klar. Men det känns bra att ha tagit ett litet steg på vägen.

Min Logotyp. Copyrights belong to me.
Jag försöker mitt bästa för att skapa en sida som reflekterar mig och mina intressen- samtidigt som den är professionell. Det är inte så lätt har jag märkt och det är just det som tar lite extra tid. Förutom detta problem så kan jag inte logga in på min användare i macsalen. Det stör processen en aning.
Har som sagt en portfolio redan nu.. men den behövs uppdateras och kanske till och med flyttas till ett eget domän.

http://tor.ei.hv.se/~dig08028/aboutme.html
(obs! länken öppnas i samma fönster för er flikare; högerklicka. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0