Förtjänar jag ett betyg? JA! Det gör jag!

Värderingsförmåga och förhållningssätt

Studenten skall:

 

  1. Reflektera över sina egna styrkor och svagheter som designer och agera därefter.
  2. Göra rimliga användar- och utformningsmässiga ställningstagande under designprocessen.

Svar:
  1. Min styrka som designer är att jag har god känsla för färg och form. Jag är en väldigt visuell person och det är även mitt främsta sätt att lära in saker. Jag tror detta är för att jag vi som människor upplever/uppfattar fler saker med vår syn än med något annat sinne (KÄLLA HÄR). Jag är en väldigt kreativ person och har aldrig svårt att tänka ut nya idéer, anpassning, lösningar på problem eller frågor. Jag tycker det är en styrka att ha lätt för att kunna se saker från ett nytt perspektiv. Utöver detta har jag lätt för att ta till mig information och därför gör det mig till en lättlärd designer. Min svaghet som designer är att jag ibland inte är tillräckligt kritisk, detta gäller framför allt mina "darlings" idéer som jag fäster mig vid.
  2. What?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0