Youtube som Webbgalleri

För att använda Youtube som ett webbgalleri gör följande:
beskrivning av klippet: En skoluppgift för digitala distributionsformer.
En tutorial på hur man laddar upp en film på Youtube och på så sätt skapar ett webgalleri med både film och bilder och ljud om man så vill.
Skulle ha varit en tutorial på hur man kan göra bildsekvenser till en film om det inte vore för att programmet jag tänkte använda mig av för att fånga processen inte ville fungera idag.
En skoluppgift för digitala distributionsformer.
En tutorial på hur man laddar upp en film på Youtube och på så sätt skapar ett webgalleri.
Skulle ha varit en tutorial på hur man kan göra bildsekvenser till en film om det inte vore för att programmet jag tänkte använda mig av för att fånga processen inte ville fungera idag.


Ett litet bildspel:

Kommentarer
Postat av: Eva "Jag"

Måste påpeka att Youtube ändrade sin design 100401 till en annan, mindre användarvänlig, dessvärre. Denna tutorial är inte längre funktionell.

2010-04-19 @ 15:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0