Hemtentan! HU!

Usch vad jag ogillar vara klar när man har en halvtimma kvar. Jag tänker ju oftast så här: Går det fel så kan jag ialf. skylla på tiden. och är jag klar tidigare så blir jag orolig för att jag glömt något. Och tanken på att sen få tillbaka med betyget Underkänt är inte så trevligt när man är medveten om att man hade en halvtimma på sig att fixa till problemet.

Men det jag lärt mig nu är ialf. att jag måste jobba ytterligare lite på min kritiska bedömningsförmåga. Speciellt när det kommer till mig själv. Förhoppningsvis kommer detta leda till att min intuition angående ramen blir bättre.
Jag måste även jobba på att externalisering. Jag har så många bra idéer men de blir oftast nedskjutna av pessimister som inte tar sig tiden att försöka förstå mig. Måste kunna kommunicera mina idéer bättre och kanske tänka igenom dem innan jag formulerar mig.

Men jag är som sagt en obotlig deadline kamikaze och det är helt okej. Därför HATAR jag att vara klar redan nu. Usch.. nu kommer nått gå fel känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0